Samenvatting

Awareness creëren voor de jaarlijkse lancering van het St.Bernardus zomerbier ‘Extra 4'.

Doelstellingen

Sinds 2014 knoopt Brouwerij St.Bernardus terug aan met het brouwen van Extra 4, een recept dat oorspronkelijk werd gebrouwen als het huisbier voor de monniken van de abdij. De smaak van het bier sluit perfect aan bij het zomerseizoen, de doelstelling was dan ook om een video te creëren die volop mikt op dat gevoel. We houden toch allen van die zalige zomeravonden, nietwaar?

Op welke manier aangepakt?

1.     Ontwikkeling van concept & structuur

2.     Creatie van storyboard

3.     Copywriting = schrijven van Nederlandse en Engelse teksten

4.     Camera en montage door VDM Graphics

5.     Fotografie met focus op togetherness en sfeer i.s.m. Gerdy Vandermeersch

6.     Distributie van de video op Facebook

  • Organisch bereik
  • Advertenties op basis van aangepaste doelgroepen
  • Doelgroepgerichte advertenties met targeting op interesses

Engelstalige video

Nederlandstalige video

cases